Prvi post? Kako i zašto?

Danima već pokušavam odlučiti kako da izgleda moj prvi post i nikako se nisam mogla odlučiti...
Dali da napišem get to know me tag? Da pišem o svom životu?

Ni sama ne znam...

Znam samo da je danas točno 4 godine odkad sam se promijenila,totalno..i da je sad pravo vrijeme da pokušam promjeniti sebe(ovaj put svjesno) i da prestanem biti ovolika ljenčina i da barem nešto korisno počnem raditi ovoga ljeta..

Neću vas lagati,
prije godinu ili dvije sam probala otvoriti blog..pa zapravo to sam i napravila, s tim da sam stavila jedan post i svi komentari su bili tipa 'previše si basic,sramežljiva si pa se ne želiš snimat za youtube i sad želiš uspjeti na blogu'
I takvi komentari su me pogodili..
Koga nebi kad ima 15 godina? I ne zna šta će sa sobom?
Da bude jasno..ni sad ne znam šta radim sa svojim životom..

No,to nije smisao svega ovoga
Vjerujem da čekate da vam  kažem o čemu ću pisati na ovom blogu?



To je zapravo izvrsno pitanje,na koje ja nemam odgovor..
Ne želim biti tipičan blog koji je posvećen samo kozmetici ili modi...željela bi da ovo bude mjesto na kojemu ću pisati o stvarima koje me usrećuju,rastužuju, o događajima u životu koji utječu na mene..
Kao što sam već rekla,ja sam jako lijena osoba i nemam problem s priznavanjem toga pa mi je tako često 'teško' otići po dnevnik i početi pisati u njega (iako kad počnem ne znam stat) .
Umjesto toga,ne ispuštam mobitel 24/7 pogotovo odkad je škola završila

Pa zašto nebi preselila svoj dnevnik na mobitel? Odnosno zašto nebi počela blog?


Moj glavni cilj ovog bloga je ostaviti nekakav trag sebe,sada,u ovoj dobi,svoga razmišljanja  i onda,jednoga dana pogledati odnosno pročitati sve ove ( buduće) postove i vidjeti koliko jesam ili nisam sazrijela,promjenila se..

Vjerujem da vam sve ovo zvuči sad dosadno i da je većina vas tipa " Božee koga briga za tvoje probleme?? Imamo dovoljno svojih a gdje da još o tvojima čitam?? " i ja to potpuno razumijem ali ne mislim pisati samo o problemima i postove kao moj osobni dnevnik ( bit će  i toga) nego bi htjela podjeliti neka moja najdraža putovanja,gradove..svoje snove..




Nadam se da vas nisam sad 'udavila' sa ovim nazovi ga uvodnim postom i da vam se ne činim previše dosadnom,
mogu vam samo obećati da ću se potruditi da svaki idući post bude što zanimljiviji i što bolji 😆


Želim vam dugo i savršeno ljeto,

                                                   xoxo,P

Primjedbe